Uus õpetaja

Reedel tähistasime õpetajate päeva.
Muljed sellest:
Sven: Meie õpetajaks oli Pavel 9.klassist.Ta ütles ette rasked arvud ja pakkus meile kommi. Pavel lubas kasutada matemaatikas igasuguseid abivahendeid - kalkulaatoreid, telefone, pinginaabrilt vaadata. See päev oli tore. Tahaks ise ka õpetajate päeval õpetaja olla.
Kaili: Mind häiris Paveli ükskõiksus. Tema olek oli kuidagi liiga ebaõpetajalik.Kui mul sai töö valmis, küsisin, mis ma edasi pean tegema.Pavel ütles, et tee matemaatikat või midagi, mul suva.
Aleks: Minu arvates oleks hea õpetaja selline, et tal ei ole ükskõik ja ta ei lubaks maha vaadata . Ja telefoni pealt arvutada. Muidu mulle meeldib see õpetaja, kes meil praegult on.
Getrin: Iseenesest oli tore päev.Minu jaoks peaks õpetaja olema hoolikam ja klassis ringi käima, et veenduda mitte mahakirjutamises.Õpetaja peab olema hea diktsiooniga, nii et kõik õpetajast aru saaksid. Õige õpetaja ei tohi lasta maha kirjutada. Õpetaja peab olema reibas ja ei tohi olla unine.