Kallid emad, ilusat emadepäeva!

Emme, ma ostan sul ehteid täis karbi,
siis kui ma suureks saan.
Praegu sul joonistan ilusa pildi,
väikese salmi teen ka.

(H.Vilep)
Siin ongi tööõpetuse tunnis tehtud kaardid ja emakeele tunnis juurde kirjutatud armsad salmikesed.

Meie klassis oleval kaunil rooshibiskil puhkeb kümneid selliseid õisi.

Minule armas on ema,
õhtul loed mulle juttu kena.
Korjan ilusaid lilli,
need toon ikka sulle
Hommik läheb ruttu,
õhtul ajame juttu.
(Silleriin)

Ema, kallis on mulle tema,
muidugi, sest oled mu ema,
ema ta ikka kena,
ema, sul olen ka mina.
Ema, metsast sulle korjan sinililli,
vaatan ainult sinu silmi.
Ema, kallis oled mulle,
abiks tahan olla sulle. (Elina)

Mul on üks armas ema,
väga kallis on mulle tema.
Mulle ta ükskord
elu andis
vägagi hellalt mind süles kandis.

Kui ma vahel pahandust teen,
emal kurvaks muutub meel.
Emal alati on palju tööd,
õhtul ütleb. "Head ööd!"
(Kaili)

Sina oled minu kallis ema
oled minu vastu hea ja kena
sina oled mulle nagu päike
mina olen alles väike (Aleks)

Mul on kallis ema
ta on nii kena,
Ma toon emale sinililli
pärast seon kimbu kinni.(Mark)